Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ BLOG. ΤΩΡΑ?

Κάθε χριστούγεννα, προσπαθώ να βρίσκω πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό μου για να σκεφτώ, να κρίνω και να αποτιμήσω την χρονιά που έφυγε.

Δυστυχώς εδώ κα 4 χρόνια κάτι πάντα συμβαίνει στους τελευταίους μήνες του χρόνου, πάντα συναισθηματικά και πάντα με το ίδιο πρόσωπο, και δεν έχω ποτέ το καθαρό μυαλό για να εκτιμήσω σωστά τις καταστάσεις που έφυγαν και να προβλέψω αυτές που θα έρθουν.

Το "new year's resolution" λοιπόν για το 2009 ήταν μεταξύ πολλών άλλων, να φτιάξω ένα blog. Κάτι για μένα, κάτι για να εξωτερικεύσω τις σκέψεις μου γιατί το σημειωματάριό μου έχει καταντήσει λατέρνα απο τις σκόρπιες σκέψεις, φράσεις και αποφάσεις της στιγμής που "καταγράφω" εκεί.

Το έφτιαξα λοιπόν το blog. So f#@%n what? τώρα πρέπει να οργανώσω τις σκέψεις μου. Πάμε λοιπόν:

1. Το blog είναι για μένα. Όποιος θέλει ας το διαβάσει, αν με ξέρει και γνωρίζει καταστάσεις ίσως καταλάβει περισσότερα..
2. Ίσως ακουστώ κάπως γκρινιάρης και ότι ασχολούμαι με ανούσια πράγματα, αλλά ήμουν τυχερός στην ζωή μου, οικογενειακά, επαγγελματικά και σε θέματα υγείας οπότε τα ανούσια "γκομενοπράγματα" γίνονται σημαντικά...
3. Θα διαβάσετε την λέξη Κάρπαθος περισσότερες φορές απο ότι θα θέλατε.... Είναι όμως το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου.

Καλή αρχή λοιπόν...

1 σχόλιο:

  1. καλή αρχή σου εύχομαι και αν μην έχουμε γνωριστει ακόμα. Γράψε ο,τι σου αρέσει στο μπλογκ και μην ανησυχείς την λέξη Κάρπαθος δεν βαριόμαστε ποτέ να την διαβάζουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή